nedeľa 5. apríla 2009

Externý monitor k notebooku - vlnenie obrazu

Na zlepšenie práce som si zaobstaral externý monitor k notebooku, predsa len mať 2 plochy prináša výhody. Monitor je väčší a používam ho v kancelárii ako hlavnú pracovnú plochu, na notebooku si zobrazujem poznámky apod. Kto nevyskúša, nevie aké to je výhodné..

Po pripojení monitora sa mi však začali robiť vodorovné pruhy na obraze, veľmi ľahko stúpajúce nahor. Po odpojení napájania notebooku (bežal len na baterky) pruhy zmizli. Po týždni pokusov sa mi podarilo nájsť riešenie na webe. V dobe písania tohto príspevku sa mi však už pôvodný odkaz nepodarilo nájsť.

Problém bol v uzemnení monitora a notebooku, ktoré sa navzájom rušili. Nakoľko notebook je celý z plastu, padol výber na neho. Z predlžovacieho káblu som odstránil uzemňovací kolík a problém bol vyriešený.

POZOR: tento postup určite nevyhuje bezpečnostným predpisom - ušetrenie môjho zraku mi za to však stojí.

Žiadne komentáre: