štvrtok 6. októbra 2011

Moja náhrada za Nokiu 6310i

Dlhé roky som spokojne používal Nokiu 6310i, avšak začala si pýtať náhradu. Telefón využívam prevažne na hovory a sms a je potrebné, aby vydržal bez nabíjania aj 3 dni. Zároveň mala mať dostatočne veľké tlačítka, u ktorých mám istotu, ktoré tlačítko stláčam..

Vyskúšal som niekoľko mobilov, ako je Nokia E75 (pomalá, mini tlačítka a batéria vyžadovala každodenné nabíjanie), Blackberry Bold 9700 (mal som smolu na kus s chybným firmware).

Nakoniec som šťastne zakotvil u Samsungu B2710 (uvádzaný aj ako Xcover 271). Odolný telefón s dostatočne veľkými klávesami, foťákom (pre núdzové fotenie), baterkou (svietidlom), bluetooth a pri mojom telefonovaní vydrží bez nabíjania takmer 5 dní. Softvér je rýchly a sedí akurát k výkonu procesora, nejedná sa o žiadny pomalý smartphone.

K tomu aj výborná cena, cca 130,- € s DPH. Vrelo odporúčam pre tých, čo žiadajú, aby im telefón slúžil a na prácu majú radšej notebook (či netbook). Keď sa telefónu niečo stane, nie je problém obratom kúpiť druhý :).

Žiadne komentáre: